tiistai 23. marraskuuta 2010

Marraskuun löytöjä

Vanha Dymo
Tämä Dymo löytyi Forssan Maximumilta hintaan 20 senttiä! Olihan se pakko ottaa mukaan ja kyllä kannatti! Tästä tulee paljon sympaattisempaa ja persoonallisempaa dymotusta kuin esim. tästä lokakuussa hankitusta uudesta Dymosta. Tämän kanssa täytyy käyttää voimaa ja leikkuri ei leikkaa ihan parhaasti. Tällä voi myöskin kirjoittaa ainoastaan sanan kerrallaan, sillä välilyöntiä ei ole. Mutta ihana fontti korvaa pikkuviat.

Dymon liilassa osassa näkyy myös noita liimajäänteitä. Mua ärsyttää kirppikset, joissa on pakko käytää niitä viivakoodillisia hintalapputarroja, koska niiden irroittaminen tuotteesta on mitä vaikeinta! Jäljelle jää aina tuollaiset hirveät liimat ja on pakko kaivaa tärpätti esiin.

Iso ja pieni säilytysputki yht. 2,50 € / Hyllymeri.
Viirivehka ja juoru + kuvan ulkopuolella traakkipuun pentu.
Luokkakaverini muuttaa tammikuussa Madridiin ja minä kävin ostamassa häneltä leivänpaahtimen ja kaupanpäälle sain muutaman huonekasvin. Katsotaan, saanko pidettyä niitä hengissä talven yli, kun ei mulla mitään kasvivaloja ole.

4 kommenttia:

  1. Voih, tuollaisen dymon kun löytäis. Siin tulee hienosti se teksti koholle, kun taas nämä uudet on vain printtiä..
    Ei muuten ollu paha hintakaan :D

    VastaaPoista
  2. Tuo Clas Ohlsonilta hankkimani Dymo on myöskin kohokirjoittava, mutta sen tekstistä tulee niin säännöllistä ja "teollisen" näköistä. Tuosta vanhasta tulee jokseenkin miellyttävämpää ja kirjainvälitkin vaihtelevat kivasti. Ja 20 senttiä oli uskomaton hinta TOIMIVASTA koneesta :'D

    VastaaPoista
  3. Moikka! Ihana blogi sulla! :) Mulla on melkein samanlainen tollanen vanha dymo, täs mun omas vaan on jo väli-ominaisuus. :D Koita jos saat tehtyä välin niin, että painat ihan vain hellästi jonkun kirjaimen kohdalla niin että se naksahtaa, mutta että se ei paina sitä kirjainta siihen nauhaan. Mun dymos toi tekniikka toimii ihan hyvin. Meneekö sun dymoon ihan se normi nauha 12 mm levyinen? En tiedä miks, mutta täs mun konees toi nauha pitäis olla ehkä jotain 6mm ja sitä ei löydy enää mistään...

    VastaaPoista
  4. Kiitos Santtu! Taidan seuraavaksi kokeilla tota välilyöntikikkailua :D
    Mun molempiin Dymoihin menee 9 millimetrinen nauha ja sitä ainakin saa joka paikasta. Dymot on kivoja ♥

    VastaaPoista