torstai 30. joulukuuta 2010

Pukin kontissa



WTJ:n tilasin itselleni osoitteesta booky.fi.

Pitkät Savonian lusikat saatiin lahjaksi ja joululahjarahoilla ostettiin kaksi haaveissa pyörinyttä mustavalkoista Taika-mukia niille kavereiksi.

Poikaystävä sai minulta mm. Walls-luonnoskirjan. Kirjan tilasin myös osoitteesta booky.fi. Kirjan sivut ovat siis "seiniä" ja muita pintoja. Idean tähän sain Ikomilta.

Ja mikä parasta, sain lahjaksi myös salaman ja sitä apuna käyttäen olen tietysti kuvannut kaikki tämän postauksen kuvat! Vielä vaatii harjoittelua tuon käyttäminen, mutta jos jollain on antaa hyviä vinkkejä salaman kanssa kuvaamiseen, niin otan niitä mielelläni vastaan :)

3 kommenttia:

  1. Näyttää ihan jostain napatuilta "oikeilta" tuotekuvilta! Vau!

    Mulla on sama Taika-muki, ihan lemppari. :)

    VastaaPoista
  2. Mahtavia! :) Pukki toi minullekin juuri tuon Wreck-kirjan, melko pläjäys :D! Muutamia sivuja olen jo ehtinyt tuhoilla siitä.

    ps. olen myös vannoutunut banaanishampoon ja -hoitoaineen käyttäjä. Pitäs ehkä uskaltaa kokeilemaan noita muitakin, varmasti tykkäsin niistäkin :)

    VastaaPoista
  3. Petra Ilona, kiitti! Ja noi Taika-mukiton kyl suurta rakkautta ♥

    Madam B.C., mä en ole vielä ehtinyt aloittaa Wreckkiä, mutta sormet jo syyhyää, että pakko päästä tuhoomaan! mä koklasin tota banaania eilen ja oli kyllä tosi... hmm.. voimakkaasti banaanin hajuista enkä ole mikään banaanifani :'D!

    Hyvää uutta vuotta tytöt! Ensi vuonna näpertelyt jatkukoon :)

    VastaaPoista