maanantai 20. joulukuuta 2010

Hyvä Joulupukki...

Tässä olisi muutama toive:


1. Neulo. Virkkaa. Kirjo. Jämälangasta!
2. The Camera Lens Mug
3. Kameralaukku, jossa ei ole epäkäytännöllistä läppää sulkumekanismina, se on iso ja siinä on kiva kuosi. (Voin mä tommosen polaroid-kamerankin ottaa!)
4. MarMai kotiin kannettuna.
5. Salama.
6. Uusi kissojen raapimapuu. Palmu on hauska, mutta tolppa houkuttelee myös. (Ei olisi vaikeaa toteuttaa tämmöistä itse?)

Sitten voisit tuoda myös rahaa uuteen sohvaan ja isosta läjästä lankojakaan ei olisi haittaa.

6 kommenttia:

  1. Linssimuki on mahtava ja tolppa myös! Meillä käytössä oleva isän tekemä kiipeilypuu on niin loppuun rakastettu että se kaipaisi vähän korjailua ja lisää narua..

    VastaaPoista
  2. Joo mä kaipaisin kissoille tommosta, missä on oikeesti pääasiassa vaan raapimapintaa. Sillain, et saa kissa venytettyä ittensä oikein mukavasti eikä tule mikään nukkumataso vastaan. Unelmana mulla on, että kissoilla olisi tollaisen raapimatolpan lisäksi semmoinen ikioma kiipeilyseinä! :-D

    VastaaPoista
  3. Hei mä voin antaa sulle ton ekan lahjaks! Ei ollu yhtään mun kirja, ja turha sen on antaa hyllyssä pölyttyä!

    VastaaPoista
  4. :--DD Et oo tosissas!? Paljon se maksaa, mitä haluut vastineeksi?

    VastaaPoista
  5. Oon tosissani :) Kirjassa on ihania kuvia, mutta olen valmis siitä luopumaan. Kirja on melko painava,joten postikulut on aika isot. Etkös oleskelekin Porissa? Olen tulossa sinnepäin huomenna joulua viettämään... ;)

    Vastineeksi en osaa vaatia mitään, jos jotain kivaa keksit, niin olen iloinen :)

    VastaaPoista
  6. Olet ihana! Laita sähköpostilla tietojasi, niin sovitaan tapaaminen :) Huomiseksi en ehdi sulle laatia mitään, mutta kyllä posti tavoittaa sinut myöhemmin.

    VastaaPoista