tiistai 26. lokakuuta 2010

Tekemisen meininkiä

Tältä näyttää miesten työhuone. Tai ainakin kahden miehen, jotka mä tunnen. "Saanko mä vähän siivota täällä?" "Mä tiesin, et sua ei ois pitänyt päästää tänne." Mä pinnistelin enkä sitten siivonnut... muuta kuin omat roskani.

Yritin siis taas opetella vähän spray-maaleilla maalaamista ja on se kyllä vaikeaa! "Ei täältä tuu, tää on ihan epätasasta, ei tää peitä, mitä mä nyt teen, oho."

Ennen
Pääprojektin ohella maalasin kenkälaatikon, joka toimii lankojen säilyttyjänä. Aiemmin olen työstänyt täysin samanlaisen laatikon päällystämällä sen kätköistäni löytyneillä lahjapapereilla. Kyseistä laatikkoa näkyy hieman tässä Heinäkuun löytöjä -postauksessa. (Ylin kuva.)

Jälkeen
Mutta tässä on tämä, minkä sain aikaiseksi tällä kertaa. Suunnitelmissa oli tehdä neliöistä pienempiä ja laittaa ne lähemmin toisiaan, mutta unohdin kapeamman teippirullan kotiin.

Varsinainen työ oli siis nämä perusportfolion kannet. Alkuperäinen suunnitelma oli ihan jotain muuta Tove Janssonin Kuinkas sitten kävikään? värimaailman innoittamaa, mutta erilaisten sattumusten kautta kansista tulikin tämän näköiset. Kirjaimet muotoilin aluksi maalarinteipistä. Olen tyytyväinen!

Tässä vielä muutama linkki
aiempiin spray-maalikokeiluihini:

1 kommentti:

  1. heippa! osallistuit haasteeseen mun blogissa ja mahduit 5:en ekan joukkoon! :) laitako yhteystietosi mulle mailiin annivirtanen@windowslive.com, niin saadaan pakettia postiin! :)

    VastaaPoista